KLIPPEKORT

Træn, når det passer dig – mulighed for fleksibel træning i UG!

Du har nu mulighed for at købe et 5- eller 10-turs klippekort til et af foreningens voksenhold. Vælger du et klippekort, kan du selv bestemme hvilket hold du vil træne på, så lad dig inspirere af de forskellige hold foreningen tilbyder! Ved køb af klippekort bedes du printe din kvittering ud i forbindelse med betaling. Kvitteringen er dit klippekort, som medbringes til og afkrydses af instruktøren hver gang.

Klippekortet skal bruges i den sæson, det købes. Sæsonen går fra september-marts.

Pris: Et 5-turs klippekort koster 300,-. Et 10-turs-klippekort koster 550,-.

Køb 5-Turs

Køb 10-Turs

Ved tilmelding gives der tilladelse til fotografering ved træning og/eller opvisning i Ulbjerg Gymnastikforenings regi. Udvalgte billeder kan blive lagt på foreningens hjemmeside www.ulbjerggymnastikforening.dk og/eller på foreningens Facebook-side.