NYHED! SENIOR MOTION

Kan du lide at bevæge dig og få rørt lattermusklerne i fællesskab med andre? Så er Senior Motion lige noget for dig! Fysioterapeut Dagmar Lybæk Sieg står i spidsen for motionsholdet hver fredag formiddag.  Her er plads til alle – og har du skavanker, der skal tages hensyn til, så laver Dagmar gerne individuelle tilpasninger til træningen. Træningen har sit omdrejningspunkt omkring fællesskabende træning, hvor vi udover motionen, styrken og kondien, dyrker fællesskabet. Elementerne i træningen kan beskrives med et SMIL for Sammenhold, Muskler, Intensitet og Leg.

SENIOR MOTION erstatter torsdagsholdet Morgengymnastik – så kom og få en fantastisk start på weekenden hver fredag kl. 11.00 – 12.00!

Instruktør: Dagmar Lybæk Sieg

Tid: Fredag kl. 11.00 – 12.00 i UKFC

Opstart: Fredag d. 3. november 2023

BEMÆRK: GRATIS PRØVEGANG Torsdag d. 19. oktober kl. 11.30-12.30 (Uge 42)

Pris: 625 kr. for en hel sæson (19 gange)

Telefon: Dagmar, tlf: 26 60 62 32 ved spørgsmål

Tilmelding

Ved tilmelding gives der tilladelse til fotografering ved træning og/eller opvisning i Ulbjerg Gymnastikforenings regi. Udvalgte billeder kan blive lagt på foreningens hjemmeside www.ulbjerggymnastikforening.dk og/eller på foreningens Facebook-side.