FLOORBALL – for børn

Du kender sikkert spillet fra skolen, hvor du drøner rundt med en plastikstav i hånden på jagt efter den lille hvide, hullede bold. Hvis ikke, så kommer du helt sikkert til at kende spillet her. Der bliver fart over feltet, masser af sved på panden og kamp til stregen!!! Mød op og prøv det – det er både for seje piger og drenge! Husk indendørs sko og drikkedunk!

Instruktør: Martin Jacobsen

Tid: Torsdag kl. 17.45 – 18.45

Opstart: Torsdag d. 7. september 2023

GRATIS PRØVEGANGE torsdag d. 17. august, torsdag d. 24. august og torsdag d. 31. august

Pris: 550,- kr. for en hel sæson (23 gange)

Telefon: Martin, tlf: 30 22 73 68 ved spørgsmål

Tilmelding

Ved tilmelding gives der tilladelse til fotografering ved træning og/eller opvisning i Ulbjerg Gymnastikforenings regi. Udvalgte billeder kan blive lagt på foreningens hjemmeside www.ulbjerggymnastikforening.dk og/eller på foreningens Facebook-side.