OUTDOOR – PULS & POWER

Outdoor - Puls og Power

Har du lyst til masser af frisk luft og socialt samvær med andre, mens du træner – så kom og vær med til Outdoor – Puls & Power! Træningen er bl.a. inspireret af Nature Act, Gym Fit og Cross Fit og foregår hovedsageligt med egen kropsvægt, kettlebells, traktordæk og andre funktionelle redskaber. Holdet er for alle voksne, der gerne vil slå 2 fluer med ét smæk! Du får masser af frisk luft og styrker din krop – sammen med andre!!! Husk tøj efter vejret og evt. drikkedunk. Vi mødes på P-pladsen ved Ulbjerg Kultur- og Fritidscenter, hvorfra der er fælles afgang.

Instruktør: Mette, Lars & Christina

Tid: Tirsdag kl. 19.00 – 20.00

Opstart: Tirsdag d. 2. april 2024

Pris: 300 kr. for 10 gange (uge 14-23)

Telefon: Christina, tlf: 61 33 04 80 ved spørgsmål

Tilmelding

Ved tilmelding gives der tilladelse til fotografering ved træning og/eller opvisning i Ulbjerg Gymnastikforenings regi. Udvalgte billeder kan blive lagt på foreningens hjemmeside www.ulbjerggymnastikforening.dk og/eller på foreningens Facebook-side.